|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 396)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Thrillseekeres - By Your Side
:tongue3
Hat fastnat för hennes röst .. ;) |
|
|
| NooN |
Dark By Design & Section 8 - Pain
Hardstyle så svetten rinner! |
|
|
| Dragon Kick |
Agnelli & Nelson - Holding on to nothing
Så otroligt underbara vocals, gåshudsfaktorn är skyhög *svimmar*:eyes: |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Dragon Kick
Agnelli & Nelson - Holding on to nothing
Så otroligt underbara vocals, gåshudsfaktorn är skyhög *svimmar*:eyes: |
word, pvd's edit e sjuk :crazy: |
|
|
| zoric |
| Elevation - Ocean Rain |
|
|
| gurra |
| roman salzger & lifelike - regina |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
word, pvd's edit e sjuk :crazy: |
Håller med, helt klart. en favorit till mig! :crazy: :crazy: |
|
|
| montana |
en mix
01. sweetspot - suns gonna shine (mauve remix)
02. rachael starr - till there was you (john creamer & stephan k club mix)
03. z2 vs. brother bud - herbgrinder (drumattic twins mix)
04. axwell & sebastian ingrosso - together (original)
05. dj sammy - highest mountain (oliver klein remix)
06. håkan lidbo - capoeira (jeff bennett dub mix)
07. paranoid jack - no rest for the wicked (nick holder remix)
08. medicine8 - capital rocka (gabriel & dresden's prescription)
09. deep dish - say hello (dylan rhymes acid thunder remix)
10. rouge - retro piano (praha remix)
11. paula cole - where have all the cowboys gone (dekkard remix)
12. l.s.g. - saviour (antiloop dub)
13. ticon - lo-mi-hi (aircrash bureau remix) |
|
|
| trancedanne |
| Moby - God Moving Over The Face Of The Waters |
|
|
| anuga |
On Air : http://music.anuga.se/
Armin van Buuren - A State of Trance (212)(01-09-2005) / 04. Armin van Buuren featuring Gabriel and Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo (Extrema Edit) [04:45 left of 05:03m/192Kbps/44KHz]
Hardkiller Släpp Loss!!!
On Air : http://music.anuga.se/
Armin van Buuren - A State of Trance (212)(01-09-2005) / 18. Marco V. - Second bite (Alex T. Remix) [04:13 left of 04:29m/192Kbps/44KHz]
Marco V. G.O.D.D.!!! |
|
|
| zoric |
Ozone - Ionize
Det här är min favoritlåt, Producerad av Airbase. |
|
|
| K-PAXian |
| Goldenscan - Only With You (Original Mix) |
|
|
|
|