| zoric |
Jag missade Swedish House Mafia nar de var i Novi Sad, Serbien pa EXIT.
Forsta kvallen var det visst 35.000 manniskor sammanlagt, men sakerligen runt 10.000 pa "Dance Arena" dar Eric Prydz, Steve Angello och Sebastian Ingrosso spelade. Sag dock delar av Dave Clarke som inte var nagot vidare, men det sag ut att vara riktigt bra i alla fall.
EXIT for mig nasta ar utan tvekan!
Just nu: Sunlounger "White Sand" pa Sunshine Live Radio DE |
|
|