|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 334)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
The Similou - All this love
FAN så bra! |
|
|
| zoric |
Above & Beyond Ft/. Andy Moor - Air For Life [Airwave Remix]
Grymt bra den också. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by zoric
Above & Beyond Ft/. Andy Moor - Air For Life [Airwave Remix]
Grymt bra den också. |
längtar som fasen på att få höra den!!! :o
just nu: Planisphere - Totem
vet inte vad för stil jag ska sätta den i... prog-tech? underbart grova bullriga beats :nervous: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
längtar som fasen på att få höra den!!! :o
just nu: Planisphere - Totem
vet inte vad för stil jag ska sätta den i... prog-tech? underbart grova bullriga beats :nervous: |
Jag fick vänta ett tag jag med, Men när jag väl hörde den så blev jag glatt överraskad över hur bra den egentligen är. Fin remix av Airwave faktiskt även om jag gillar den vanliga mixen av låten. Kan inte bestämma vilken som är bättre..
Unknown Source - Cruentus är verkligen en riktigt härlig låt. Måste säga att Afterglow Records har signat ett riktigt bra stycke trance, Visserligen gjort i Novermber 2004.
Värt att checka. |
|
|
| montana |
Rouge - Retro Piano (Praha Mix)
| quote: | Originally posted by zoric
Yeah. Låten är riktigt bra faktiskt, men videon är kass som in i helvete. |
för att vara en eurodance video var den rätt ok lol |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by montana
Rouge - Retro Piano (Praha Mix)
för att vara en eurodance video var den rätt ok lol |
Haha. Han som rapar är ju riktigt ful, vad ska han med sina glasögon till? Han ser mest ut som en knarkare :nervous: |
|
|
| zoric |
Mirco de Govia & Ronski Speed - Asarja [Mirco de Govia Remix]
Ett av 2005 års bästa låtar, helt klart. |
|
|
| zoric |
TEKTONIK - SHINE [DBA REMIX]
Jag får fan gåshud! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by zoric
Niklas Harding - Butterfly Effect
Hörde den på A State of Trance med Armin. Måste säga att jag verkligen är imponerad av Niklas Harding. Bra saker. |
såg det här lite sent men måste fan rätta dig, det ska vara Niklas Harding & Tyu - Butterfly Effect
Tyu är förövrigt en svensk jävligt duktig producent, det e han som stått för grunden av hela låten från första början :)
bra som fan är den iaf :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Vizay
såg det här lite sent men måste fan rätta dig, det ska vara Niklas Harding & Tyu - Butterfly Effect
Tyu är förövrigt en svensk jävligt duktig producent, det e han som stått för grunden av hela låten från första början :)
bra som fan är den iaf :D |
Sorry about that. Har faktiskt aldrig hört talas om Tyu så det var väl därför jag skrev Hardings namn. Men det är en fin låt som du säger :) |
|
|
| NooN |
Chicane - No Ordinary Morning
Ahhh. Perfekt när man är så här seg efter konserten igår. |
|
|
| gurra |
| Max Graham vs. Yes - Owner Of A Lonely Heart (Radio Edit) :wtf: |
|
|
|
|