| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
ahaaa...ska göra så fort jag kommer in på thaaa ääffteeepää.. |
Thanks a bunch!
Edit: NP Ron Van Den Beuken Pres. Oreal - Goodbye (Original Mix), vanligtvis gillar jag hans grejer men den här var faktiskt lite cheese i mina öron. Dock, sköna vocals. |
|
|