| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
MC Hawer - Tüzpiros a virág (Aki rózsát kap)
mmmm...minnen.. :) |
den har jag inte hört, men Mc Hawer har en del bra låtar...
just nu Super 8 - Dawn, b-sidan på Alba E.P. som säkert alla hört. Dawn är bra mycket bättre imo, undrar varför just Alba blev så känd...? :rolleyes: |
|
|