| jofawe |
| quote: | Originally posted by NooN
Cascada - Everytime We Touch ligger bra till, så även Basshunter - Boten Anna. Om inte annat så lär de göra som förra året, inte utse någon :p
Just nu: Daft Punk - Human After All |
Mjo, men de är ju tokdåliga.. det måste komma sämre, typ Mange Smith- Glassigt ;)
vi får se helt enkelt!
Just nu: Nicola Gala - Swing to harmony |
|
|