|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 280)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon & Zorz 'Northern People' mix)
vem sa att jag var enkelspårig? :cool: |
|
|
| montana |
| gainlane & hardcell - figure (joel mull dub) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lyssnar på ny-uppade saker från CJ InterCity
Betty Love - Repülj tovább (Náksi vs Brunner Alice In Wonderland mix) (dålig rip, den börjar om efter 1 minut)
Typ "Sylver" på Rumänska eller vad de e för språk.
Francis Blaid - Once Upon A Time In The West (Original Club Mix)
Mycket bekant sound... lite Airbase vs. trance a'la 2001 typ...
Taiko - Silence (Minimal Mix) Riktigt bra klassiker från 2001 som även var med på CDn "Trance Energy 2001 Vol.1"
Hade inte singelversionen än...
Tack CJ... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lyssnar på ny-uppade saker från CJ InterCity
Betty Love - Repülj tovább (Náksi vs Brunner Alice In Wonderland mix) (dålig rip, den börjar om efter 1 minut)
Typ "Sylver" på Rumänska eller vad de e för språk. |
Ungerska ;)
Finns en ungersk version av den där äckliga sommarplågan "Dragostea din tei" också...en parodi av den kan man säga...uppar videon så får ni se och höra om ni vill, den e ganska skojsig :) |
|
|
| DjAviander |
Datorsurr och musklick, visst låter det underbart?
Det fyller mina öron för tillfället :stongue: |
|
|
| miZ PicCi |
| Mind - Random Experience (Original Mix) :toocool: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lyssnar på ny-uppade saker från CJ InterCity
Betty Love - Repülj tovább (Náksi vs Brunner Alice In Wonderland mix) (dålig rip, den börjar om efter 1 minut)
Typ "Sylver" på Rumänska eller vad de e för språk.
|
haha! jag klickade på den av misstag för att ladda upp, sen gick det inte att deleta! :toothless
mm Taiko - Silence e bara för go! tänkte kanske någon annan delar min åsikt så... hoppas det smakar ;) |
|
|
| DjAviander |
| Triptych - Foggy Dream:crazy: |
|
|
| NooN |
Prodigy - Funky
från plattan "The Fat Of The Land". |
|
|
| November |
The horrorist - One night in NYC (Pascal Feos remix)
O.o Ngt emot det värsta jag hört :eyespop:
En kompis på msn skickade den..
Inget att rekommendera :nervous: |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by November
The horrorist - One night in NYC (Pascal Feos remix)
O.o Ngt emot det värsta jag hört :eyespop:
En kompis på msn skickade den..
Inget att rekommendera :nervous: |
Haha, småmysiga vocals eller hur? :p |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Haha, småmysiga vocals eller hur? :p |
Uhhh .. jaaa :eyes:
Jäättemysigt *ryser* |
|
|
|
|