| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Iio - Rapture [Armin van Buuren remix]
gammal goding med många underbara minnen... |
Mmm underbar låt !
Drömde att jag lyssnade på den låten för nån vecka sedan, sen satt den i skallen hela dagen... inte helt fel. Hatar när en låt som skitlåt som den där tyska krokodil låten fastnar, då blir man nästan insane och överväger självmord :D
Själv lyssnar jag på Paul Oakenfold - Oakeys Orange Hours (Special Queensday Mix) 04-30-2005
Och efter den tänkte jag lyssna på ASOT 195 igen :) |
|
|