|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 335)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| haak - bedlam :disbelief |
|
|
| hustler |
| System F - Into The Blue (2005 Mix) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by hustler
System F - Into The Blue (2005 Mix) |
Den är helt otroligt härlig. Härlig låt. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by zoric
Den är helt otroligt härlig. Härlig låt. |
God damn right! :crazy: |
|
|
| dbl |
| Theme of Larua från Silent Hill 2... riiktigt skön låt |
|
|
| Amnezia |
| Pole Folder - Salvation on slavery sins | nick muir mix |
|
|
| NooN |
| Jag sitter och lyssnar till det förföriska ljudet av en hådrdisk som håller på att krascha :( |
|
|
| hustler |
Live @ Radio1, Essential Mix 06-06-2004 Above & Beyond 2.00.05
När jag lyssnade på den här mixen första gången tyckte jag att låt nummer två var riktigt grym. Kollade upp det och den hette tydligen Above & Beyond - Troubles In The World, hittade den aldrig efter det och till slut glömde jag den
När jag satt och lyssnade på den här mixen igen slog det mig, det är ju för fan Probspot - Foreplay jag tyckte var så bra.
Varför är det enligt Above & Beyond de som har producerat den? :conf: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by hustler
Live @ Radio1, Essential Mix 06-06-2004 Above & Beyond 2.00.05
När jag lyssnade på den här mixen första gången tyckte jag att låt nummer två var riktigt grym. Kollade upp det och den hette tydligen Above & Beyond - Troubles In The World, hittade den aldrig efter det och till slut glömde jag den
När jag satt och lyssnade på den här mixen igen slog det mig, det är ju för fan Probspot - Foreplay jag tyckte var så bra.
Varför är det enligt Above & Beyond de som har producerat den? :conf: |
Jag kan bara säga att den låten som du snackar om är riktigt bra. Above & Beyond gjorde den bara för att ha med den i sin Essential Mix på BBC Radio One förra året vid den här tidpunkten. Minns det så väl, Jag lyssnade på den och trodde först att det var den låten också, Men när jag lyssnade vidare och jämförde de så insåg jag att det var två olika låtar.
Den är annorlunda gjord, Fantastisk låt som du syftar på - Båda! |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by zoric
Jag kan bara säga att den låten som du snackar om är riktigt bra. Above & Beyond gjorde den bara för att ha med den i sin Essential Mix på BBC Radio One förra året vid den här tidpunkten. Minns det så väl, Jag lyssnade på den och trodde först att det var den låten också, Men när jag lyssnade vidare och jämförde de så insåg jag att det var två olika låtar.
Den är annorlunda gjord, Fantastisk låt som du syftar på - Båda! |
Ja, A&B låten är riktigt bra, fastnade för den på en gång men hittade den som sagt aldrig i en "fristående version".
Probspot - Foreplay sen, är ju som guds gåva till mänskligheten personifierad i en låt. Om det nu är två helt skilda låtar så är måste Probspot & A&B på något sätt kommunicerat med varandra angående den här produktionen.
Det ter sig högst omöjligt att två separata låtar av två helt separata producenter ska vara så lika varandra. Jag har seriöst svårt att höra skillnad så här på rak arm. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by hustler
Live @ Radio1, Essential Mix 06-06-2004 Above & Beyond 2.00.05
När jag lyssnade på den här mixen första gången tyckte jag att låt nummer två var riktigt grym. Kollade upp det och den hette tydligen Above & Beyond - Troubles In The World, hittade den aldrig efter det och till slut glömde jag den
När jag satt och lyssnade på den här mixen igen slog det mig, det är ju för fan Probspot - Foreplay jag tyckte var så bra.
Varför är det enligt Above & Beyond de som har producerat den? :conf: |
mm det där är utan tvekan den bästa essential mixen som finns och kanske skönaste setet ever.. har lyssnat på det hur många gånger som helst, förra sommaren på stranden pumpades den verkligen:D
är ju många grymma låtar med där som Troubles In The World, World On Fire, White Room - White Room, No One On Earth o massa annat gott :D |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
mm det där är utan tvekan den bästa essential mixen som finns och kanske skönaste setet ever.. har lyssnat på det hur många gånger som helst, förra sommaren på stranden pumpades den verkligen:D
är ju många grymma låtar med där som Troubles In The World, World On Fire, White Room - White Room, No One On Earth o massa annat gott :D |
Du har så rätt så, den är grym. Vissa delar ter sig aninges "mörka" om man kan uttrycka sig så. Den första låten är depressing men vad det lider så blir det bättre och bättre. |
|
|
|
|