| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
hmm skriver aldrig ner tracklist när jag mixar...
några godbitar är dock
Johan B - Tube Vibes
Eric Sneo - Mantra
Slobodan - Chindis
Dynamo City - One night in Hackney
radioprogrammet kan laddas hem i lite småkass kvalite här (realmedia)
enjoy :P (jag gjorde nårra tekniska mixar i studion, fick nämligen sköta allt själv idag och jag har inte riktigt lärt mig all teknik än :)) |
Vilken studentradio är du med och sänder? Själv är jag ju med och sänder Studentradion Klubb här på Växjö Universitet varje tisdag. Igår berättade jag lite om kryssningen, om hur det var och så....är fortfarande nervös som en gris varje gång jag ska snacka, men det släpper väl så småningom....har ju bara varit med i en månad...första gången jag var med och snackade på riktigt igår...annars har jag stått för tekniken...har det inspelat om någon vill lyssna :) |
|
|