|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 395)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Just nu är Conjure One - Extraordinary Ways det bästa albumet i år, Utan tvekan. |
|
|
| montana |
| kemopetrol - child is my name (jussi s remix) |
|
|
| NooN |
Ron van den Beuken - Sunset
Är det näst bästa Beuken har gjort någonsin, strax efter remixen på Unmark - The Silent You under aliaset The Mystery. |
|
|
| zoric |
| Armin van Buuren Presents - A State of Trance 212 |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by zoric
Armin van Buuren Presents - A State of Trance 212 |
+1, lyssnar också:) |
|
|
| Braxen |
| jamä, tur att sån här musik låter 20ggr bättre på en feeet jevla anläggning, för d som spelas/har spelats har inte direkt tilltalat mig .. :rolleyes: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
+1, lyssnar också:) |
Nu poppade visst Armin in i ASOT's IRC-kanal. Men det är inget jättebra ASOT. |
|
|
| montana |
| metro area - atmospherique |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by zoric
Armin van Buuren Presents - A State of Trance 212 |
skön första låten e asså, vilken röst hon har.. =)
men just nu är det Tiesto - Ur (Junkie XL Air Guitar Remix)som poppar.. inte fyskam heller |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Celtor
Tiesto-Just be |
Gåshud för mig.
Just nu: John_Creamer_and_Stephane_K-Forget_the_World_(Hernan_Cattaneo_Mash_Up_Remix) |
|
|
| DjAviander |
Ah, goa på morgonen kan aldrig vara fel!:tongue3
Astrix & Infected Mushroom - Wider (Astrix Remix) |
|
|
|
|