|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 328)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Jasefos feat. Claire van der Boom - Do what you want [Max Graham Afterhours in Montreal Mix]
började ta mig bävern böla i biljävlen idag på väg mot Göteborg när jag lyssnade på denna...inte första gången jag hör den, men jag har tidigare inte riktigt lyssnat på det som sjungs...ruskigt stark låt imo... |
|
|
| NooN |
Rico Soarez - Sex Slave
Rikard Fredriksson är grymt jävla bra :D |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jasefos feat. Claire van der Boom - Do what you want [Max Graham Afterhours in Montreal Mix]
började ta mig bävern böla i biljävlen idag på väg mot Göteborg när jag lyssnade på denna...inte första gången jag hör den, men jag har tidigare inte riktigt lyssnat på det som sjungs...ruskigt stark låt imo... |
Jag dog nästan när jag hörde den första gången ISOS, oerhört vacker.
Good taste mate! |
|
|
| zoric |
yeah, det här är en riktigt högkvalitativ låt med fantastiska vocals. claire van der boom, vilken röst! |
|
|
| reveal |
Sensorica vs Jin Key - Only One [Rave Mix]
Riktigt skön, sista låten på ISOS4 som kom hem idag... Var rätt svårt att få av pappersomslaget bara :p |
|
|
| NooN |
Covenant - Call The Ships To Port
Farlig synth :crazy: |
|
|
| jofawe |
|
Hittar iofs bara Max Graham third street mix .. men jävlar vilken låt! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jorå, Den duger den också - For sure! |
|
|
| NooN |
:crazy: :eyespop: :eyes: Faraway Project - Radiate (Mystery Islands Remix) :eyes: :eyespop: :crazy:
Jag saknar ord. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
den finns ju på ISOS4...hojta till om någon hittar den på 12:a...vet iofs om det är någon skillnad på dessa två mixar... |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by zoric
Jorå, Den duger den också - For sure! |
Kan tipsa om Infusion mixen också, om ni inte har hört den. ;) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by hustler
Kan tipsa om Infusion mixen också, om ni inte har hört den. ;) |
Yeah. Den har jag hört, Ganska bra faktiskt :) |