| zoric |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
är det inte dom som har NEXT LEVEL programmet också? brukar vara ganska bra :cool:
har ju t.o.m varit skandinaviska DJs där :D |
Sant, De har haft riktigt bra DJ's om det är NextLevel vi snackar om.
Mike Shiver, The Thrillseekers och många fler om jag inte minns fel. |
|
|