|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Simon & Garfunkel - Bright Eyes :p | Mys låt.... kram låt :)
Själv gasar jag på med airbase-genie__michael_splint_vs_f_and_w_remix |
|
|
| x-dream |
Sitter å lyssnar på lite Moby atm....
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad |
|
|
| Glorie |
steve, jepp.. denna e soft :)
x-dream, does your heart feel bad? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
x-dream, does your heart feel bad? |
Det gör det ibland....Och förtillfället så har jag lite ont...Lever i en liten ovishet om man säger så.... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det gör det ibland....Och förtillfället så har jag lite ont...Lever i en liten ovishet om man säger så.... |
välkommen i klubben.....känslor suger har jag kommit fram till
förövrigt så ere Hiver & Hammer - 5 million miles som rullar just nu :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Vizay
välkommen i klubben.....känslor suger har jag kommit fram till
förövrigt så ere Hiver & Hammer - 5 million miles som rullar just nu :) |
Så sant dom är jobbiga.....Ensam är stark.....Fast så jävla stark är jag inte nu....
Adam Beyer - Sound identification (Hardcell remix) :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Vizay |
jag har kört på ensam e stark för länge nu......så nu e man istället inne i nån sorts "jag är för ensam för att orka bry mig om någonting eftersom ingen annan bryr sig om mej" fas.....när allt känns åt helvette :mad:
Airbase - emotion |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag har kört på ensam e stark för länge nu......så nu e man istället inne i nån sorts "jag är för ensam för att orka bry mig om någonting eftersom ingen annan bryr sig om mej" fas.....när allt känns åt helvette :mad:
|
Det är tråkigt men sant....Lider med dig killen... |
|
|
| Vizay |
jag lider med dej med....vet hur de e å va ensam :(
Ocean lab feat. Justine Suissa - clear blue water
okej den här låten e inte bra å lyssna på om man e deppo |
|
|
| King of Clubs |
The Latin Kings - Välkommen till Förorten
Sveriges grymmaste musiker.
Peace! |
|
|
| Vizay |
tjae latin kings kan väl va rätt ok....har för mig att dom står för rätt bra saker...ere inte så? :)
för övrigt ere Raver FX - Darth techno (star wars dub) som rullar
sjukt grym låt.....gjord med enbart tbsynthar å smaples från starwars typ.....asball :)
snubben/arna som gjort den kan verkligen hantera en tbsynth på bästa sätt :D |
|
|
| lonne |
01-yves_deruyter-spiritual_feeling-promo_vinyl-pow
01_fire_and_ice-feat_edvika-_close_to_me-promo_vinyl-pow
Två sköna låtar i vintermörkret, speciellt dj fires sunset mix av close to me. |
|
|
|
|