|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 333)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor Mix 1)
Yeah, we still like it. :D |
Hehe, Yeah! |
|
|
| NooN |
Cupa - Mass Panic (Gareth Emery Remix)
:crazy: |
|
|
| zoric |
Niklas Harding - Butterfly Effect
Hörde den på A State of Trance med Armin. Måste säga att jag verkligen är imponerad av Niklas Harding. Bra saker. |
|
|
| Jeremy H |
zoric: Lite post-galen? :p
Btw. Tror att din sig är på tok för stor..
np: GTR - Mistral (original mix)
Underskattad klassiker! :crazy: |
|
|
| Cloudburst |
Jeremy, en liten sökning på Mistral (cloudburst remix) resulterar i en kass remix jag gjorde för 2 år sen typ.. :stongue:
Annars just nu:
Vibe Tribe vs Toxic Toy - American |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jeremy, en liten sökning på Mistral (cloudburst remix) resulterar i en kass remix jag gjorde för 2 år sen typ.. :stongue:
Annars just nu:
Vibe Tribe vs Toxic Toy - American |
Haha, ska lyssna! :)
np: Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's broken record mix) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Haha, ska lyssna! :)
np: Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's broken record mix) |
Jag har förminskat den nu. Ser det bättre ut eller är det fortfarande för stort tycker du?
Btw. Jag har tröttnat på den där låten som du lyssnar på just nu. Det är för mycket pling-plong för mina öron. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by zoric
Btw. Jag har tröttnat på den där låten som du lyssnar på just nu. Det är för mycket pling-plong för mina öron. |
Det kallas piano:D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Det kallas piano:D |
Haha. Det gör ju det, men det plingar och plongar fortfarande. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
np: Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's broken record mix) |
'Airbase presents Perc Remix' är så jävla fet! Fan att man ska behöva vänta tills i September för att få tag på den här skivan.
De andra två mixarna av låten kan jag dock vara utan ;) |
|
|
| montana |
Baby D - Let me be your fantasy (extended mix)
delen efter 4:15 är så ösigt bra |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by montana
Baby D - Let me be your fantasy (extended mix)
delen efter 4:15 är så ösigt bra |
Yeah. Låten är riktigt bra faktiskt, men videon är kass som in i helvete. |
|
|
|
|