|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
| k-klass - Talk 2 me...tung house när den e som bäst...sooooftish:cool: :cool: :rolleyes: |
|
|
| lonne |
I winampen:
1. Marco V-Indicator
2. Marco V-Echoes
3. Mauro Picotto-Hongkong
4. Saccoman-Into The Blue
5. Devilfish-Man Alive
6. Saccoman-Deep In the Woods |
|
|
| Vizay |
Angelic - Can't keep me silent (DuMonde remix)
asså om ni inte slutar skriva ut playlists snart så kommer jag dra ner en playlist på över 1000 låtar bara för att jävlas ;)....man kan helt enkelt inte lyssna på en hel playlist på en gång :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
Angelic - Can't keep me silent (DuMonde remix)
asså om ni inte slutar skriva ut playlists snart så kommer jag dra ner en playlist på över 1000 låtar bara för att jävlas ;)....man kan helt enkelt inte lyssna på en hel playlist på en gång :D |
håller med ;)
4 strings - diving [cosmic gate remix] |
|
|
| Vizay |
cosmic gate - Move any mountain
tjae mycket ska man höra i sina dagar....cosmic gate som gör en semi-rapp....ganska bra iofs :D |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Vizay
Angelic - Can't keep me silent (DuMonde remix)
asså om ni inte slutar skriva ut playlists snart så kommer jag dra ner en playlist på över 1000 låtar bara för att jävlas ;)....man kan helt enkelt inte lyssna på en hel playlist på en gång :D |
gör så =)) kanske blir ett bra tips på 1000 låtar =) *s* |
|
|
| x-dream |
Ett set för Kungen lyssnar jag på nu...
Fred_Numf_-_Nightlife_(IDT_Radio)-12-19-CABLE-2002 |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ett set för Kungen lyssnar jag på nu...
Fred_Numf_-_Nightlife_(IDT_Radio)-12-19-CABLE-2002 |
You bet! Ska hitta detta, antar att jag vet var ;). Fred Numf är grym!!
Just nu lyssnar jag på Gabriel and Dresden - Lament |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
You bet! Ska hitta detta, antar att jag vet var ;). Fred Numf är grym!!
Just nu lyssnar jag på Gabriel and Dresden - Lament |
Ingen fara kungen....
Har lagt upp en lite playlist nu...
Danilo Vigorito - Ventilator
Danilo Vigorito - Grid
Danilo Vigorito - Cord
JamX & De Leon - Mind Made Up (Rank 1 Remix)
JamX & De Leon - Mind Made Up (Dave Joy Remix)
Energy UK Dj's, Mark Tyler & G - Ear Drums (EUK002)
John Paul - Im Your DJ
CRW Feat Veronika - Like A Cat On The Beach Mix Radio Edit
CRW Feat Veronika - Like A Cat Noisy Vocal Mix
CRW Feat Veronika - Like A Cat Tillmann Uhrmacher Remix
Miss Shiva Feat K - Just More Noemi Club Mix
Miss Shiva Feat K - Just More Miss Shiva Extended Mix
Miss Shiva Feat K - Just More Yanou Club Mix
Miss Shiva Feat K - Just More Sinatic Club Mix
OD404 - Split Filter Original Mix
OD404 - Split Filter Remix
Silicon Brothers - Million Miles From Home Stacccato Remix
Treesh - Brighter Day Original Extended Mix
Treesh - Brighter Day Dance Nation Remix |
|
|
| Glorie |
Junkfood Junkies - The Journey (här snackar vi hög bpm):)
oj nu kom en ny låt å vilken e det, om inte
Kai Tracid - 4 just one day (energy mix) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Junkfood Junkies - The Journey (här snackar vi hög bpm):)
oj nu kom en ny låt å vilken e det, om inte
Kai Tracid - 4 just one day (energy mix) |
Niiice Glorie! Äntligen lite hard trance musik! :D
"The Journey" är Junkfood Junkies helt klart bästa låt..303 i den ju..skön melodi dessutom!
Kai Tracid är en av dem bästa producenterna genom tiderna! Han blir bara bättre och bättre..(releaserna i hans namn alltså). :rolleyes:
Derb mixen på "4 Just one day" är jäkligt skön också..han har ett speciellt sound som är jäkligt gott! ;)
|
|
|
| Glorie |
Nyx, hehehe.. ja vill höra din musiksamling.. alla ggr du postar här inne.. har ja inte ens hört hälften.. å alla låter ju bra liksom :)
Du får se till att skaffa
.:: Distrexx - Megahertz (Dee Tree rmx)::.
(nu härmar ja dig ;) 8)
fast ja ska göra dig besviken nu alltså...
Noemi - In my dreams (Kosmonova rmx) e riktigt soft alltså :) den e på just nu :) älskar hennes röst alltså...fina lyrics me :)
pure vocal trance... :p :p |
|
|
|
|