|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 253)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alltså kalla mig trångsynt eller nåt men bara tanken på att p.Diddy har nåt med i de hela får mig att rysa... men men de kanske låter hela bra för de... man får la creda Deep Dish som remixat
|
när jag hörde "lets get ill" första gången (Lexicon Avenue @ Pacha Renaissance Budapest) blev jag helt tagen! var bara tvungen att skaffa vinylen! när jag äntligen såg den i en butik, och märkte att det var P.Diddy valde jag att inte köpa den :toothless
(vilket egentligen var ganska dumt :rolleyes: ) |
|
|
| Laszlo |
| Alltså - grabbar, grabbar....Puff Sean Diddy Combs och allt vad fan han heter och hans moster är ju inte min största idol heller - men vocalsen går så bra i låten....den är FET...punkt slut.. :) |
|
|
| CJ InterCity |
japp. I'll Be Missing You var också en bra Puffy låt, men för övrigt är han inte värd att vända öronen till:)
just nu:
Winchester & Hrutka - It's Your Life (sterbinszky & tranzident clubmix) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by hustler
Du har så rätt så, RIKTIGT jävla grym kåt. |
Jasså det säger du :stongue: |
|
|
| RebeL9 |
| har ni inte sett videon där PvD lirar Lets Get Ill första gången på en klubb i New York. Puff Daddy går upp i DJ-båset och kramar om honom :E |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
har ni inte sett videon där PvD lirar Lets Get Ill första gången på en klubb i New York. Puff Daddy går upp i DJ-båset och kramar om honom :E |
Det känns bekant men jag har för mig jhag såg det i Sthlm... vid närmare eftertanke var det Sister Bliss som var DJen... hmmm :toothless
Hörde P.Diddy blev helt utbuad då han i sommras var på Ibiza & försökte spela kung... gick inte så bra... |
|
|
| ExOn |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det känns bekant men jag har för mig jhag såg det i Sthlm... vid närmare eftertanke var det Sister Bliss som var DJen... hmmm :toothless
Hörde P.Diddy blev helt utbuad då han i sommras var på Ibiza & försökte spela kung... gick inte så bra... |
Serves him right.
Fan, försöka tjäna pengar på elektronisk musik liksom!
Won't work! :) |
|
|
| ExOn |
Nick K - Music Taking Over Me
Sista 5 min är guld. |
|
|
| gurra |
| Shpongle - The 6th Revelation |
|
|
| Kongo_kim |
Aurora - Ordinary World 2004
absolut en top 10 2004 |
|
|
| SMC |
Nuclear Ramjet - Ibrator.
fear :eyespop: |
|
|
| CJ InterCity |
Chris Coco - Albatross (hybrid remix)
första covern på länge som slår originalet:D |
|
|
|
|