| Laszlo |
| quote: | Originally posted by November
Nathan Fake - The sky was pink (James Holden remix)
Jäääälar va bra :toothless |
Agreed - tveklöst en av förra årets bästa låtar...
Snurrar hos mig atm: MoS - The Annual 2005. Lyssnat igenom en kvart av första skivan ännu så länge...ganska okej, inget märkvärdigt, men vafaaaan gör "Pump it up" på en sådan här samling? :nervous: Just nu: AvH - My my my...mmm...den e sööööt.. :) |
|
|