| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Är det något nytt från Derb??? En av mina absoluta hardtrance favoriter. Har inte hört något nytt av de sedan "This is Derb" i somras... |
japp, den senaste låten från dom..
dom släppte faktiskt en låt efter this is derb... revolution heter den... kommer inte ihåg om underground släpptes före eller efter..
DERB ÄGER :cool: |
|
|