| Braxen |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
O__o Är den något att ha? :conf:
Lyssnar för övrigt på NASA-setet från Solar Eclipse. Ganska skönt :D |
Njae den låter väldigt mkt som orginalet i stort, han har 'bara' bytt basgång till en skön lite studsigare variant .. |
|
|