|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 420)
|
View this Thread in Original format
| NooN |
^
:eek: Skulle aldrig göra nåt sånt!
Nej, men det är mycket grymmare att ha skivan :D |
|
|
| Laszlo |
np: Marco V - Second Bite
så jävla bra...tveklöst bästa låten från hans senaste album. |
|
|
| NooN |
Tackar Laszlo :D
Just nu, en låt som spelades innan ASOT igår. Chris Lawrence tror jag att det var som spann i väg den:
Flashbang - Energy Reflect |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by NooN
Tackar Laszlo :D
Just nu, en låt som spelades innan ASOT igår. Chris Lawrence tror jag att det var som spann i väg den:
Flashbang - Energy Reflect |
Vincent de Moor?! |
|
|
| Advokaten |
Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 216 (09-29-2005)
Keeps getting better and better :eyes: :eyes: :eyes:
Tracklisting:
01. RR Workshop - Ignite
02. Andrew Bennett - Menar
03. M.I.D.O.R. - Magnetic
04. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)
05. Way Out West - Killa (Dallas Superstars Remix)
06. Marco V - False Light (Original Mix)
07. Galen Behr - Time Will Tell
08. Adam White pres Angel Dust - Chimera
09. Agnelli & Nelson - Everyday 2005
10. Octagen - ID
11. ID
12. U2 - Where The Streets Have No Name (NuNRG Remix)
13. Kamil Polner - Heart Of Sun
14. Drax & Scott Mac - Must Have Been A Dream (Mac Zimms Remix) [Tune Of The Week]
15. First State - Sacred
16. Mike Koglin vs Jono Grant - Sequential (Original Mix)
17. Niklas Harding pres Blackout - Shadows
18. Ron Van Den Beuken - ID
19. Sensorica - Sensation
20. Donna Summer - I Feel Love (Public Domain's Booty Remake)
/Advokaten |
|
|
| zoric |
| Digital Blues - Digital Blues [Original Mix] |
|
|
| zoric |
| Nu drar jag till med The Thrillseekers Presents. Hydra - Affinity [Menno de Jong Remix] och sedan går jag och lägger mig. |
|
|
| DjAviander |
Tiësto - Walking On Clouds
Enligt mig är detta Tijs:s bästa produktion under namnet Tiësto. Underbara Vocals, skön basgång, fin cathig melodi och allmänt genomarbetad.
Laddar upp innan man ska våga ge sig ner på affären. :haha: |
|
|
| zoric |
| Adam White presents Angel Dust - Chimera |
|
|
| Celtor |
| Dj Tiesto - Live at Club Eau 2nd Year anniversary |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by zoric
Vincent de Moor?! |
Jajemen, hela namnet är då Vincent de Moor pres. Flashbang - Energy Reflect. En utav mina personliga favoriter någonsin.
Idag har jag lyssnar och sett igenom hela Tiesto in Consert 2004. Fy fan vilka låtar killen hivar iväg på den DVDn asså. Suburban Train + kör med snygga tjejer som dessutom sjunger vackert = Rysningar i hela kroppen :crazy: |
|
|
|
|