|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 117)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by Connector
En fråga bara
Ni som skriver 01-legolas_-_untitled_(A1_Remix)-2003-promo-Vinyl-TWC.mp3 (eller liknande), är ni så jättestolta att ni har mp3'or eller är ni bara lata? Tycker bara det är jobbigt att läsa en massa onödigt bull som bara visar att ni leechar ;)
|
Hehe tjaa...
De ser ju lite smutsigt ut. :crazy: |
|
|
| Nicke |
Jag använder AMIP pluginen till Winamp, och trycker Ctrl+Alt+Z, så ser det ut så här:
np: 01-mighty_44-bad_boys-rda.mp3 (00:18 of 04:18) [5,91 MB/192 kbps/44 khz]
Sen så tar man bort det "onödiga", och kvar blir 01-mighty_44-bad_boys-rda.mp3.
Ok kanske man är lite lat, men varför göra nåt så där lätt svårt? |
|
|
| Dj_ExOn |
Metallica - Nothing Else Matters
Grymming rock! :) |
|
|
| mjz |
Tiësto - Nyana
nästan totalratade den här första gången jag hörde den, tyckte den var väldigt svag att ha som "titel-låt" på ett album först, men den är riktigt skön faktiskt... :) |
|
|
| zamson |
coldplay - clocks (cosmos remix)
har lyssnat på denna nästan non-stop sen orkidea lira den i sthlm i juni...den e grymt skön |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
Connector>>> jag uppskattar när d skrivs så.. för vill man ladda hem den så är d bra kopiera klistra in... å ta hem samma låt å inte nån mångo kopia som nån bara har bytit namn på...
|
ja, det får gärna skrivas så i filnamnen. Men här i forumet... är det verkligen nödvänligt? Kan ni inte offra 10 sekunder av er värdefulla tid för att skriva ordentligt? Aja, nu slutar vi tjafsa om det här. Gör som ni vill :)
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
näe vi är inte stolta... säg inte att du inte laddar hem nånting??
de är enkelt å bara ta mp3ans namn å klistra in de... ja vi kanske är lite lata.... :rolleyes: OCH???
|
Jo, klart jag laddar hem låtar. Men jag köper också väldigt mycket musik till skillnad från många andra (syftar nu inte på dig utan folk i allmänhet) ;) |
|
|
| MiB |
man with no name - east 98th street.. =) skön låt..
kom ny skiva med dom idag ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by MiB
man with no name - east 98th street.. =) skön låt..
kom ny skiva med dom idag ;) |
måste varit ett jäkla tag sen han släppte nåt?
vem minns inte sugar rush :D |
|
|
| Dioxys |
| sugar rush lyssnade man på senast igårkväll :) mums :D nyfiken på hans nya låt :) inget du kan ladda upp på steves ftp? :/ |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by MiB
man with no name - east 98th street.. =) skön låt..
kom ny skiva med dom idag ;) |
det är inte dom. Det är en han. Martin Freeland. en riktig legendar inom trancemusiken. :D
Hans första album Moment of Truth från 96 är nog den mest solida skivan som släppts brevid BT's Movement in still life.
ni som inte hört den inskaffa den genast!
Lyssnar också på nya skivan. Är på andra låten. Det låter bra. Mycket bra :D
Mannen utan namn är tillbaka! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| vad heter den nya skivan från MWNN??? |
|
|
| Kongo_kim |
| Prodigy - No Good (Ingo 2003 remix) |
|
|
|
|