P3 Mix hette det ju :)
Med gudarna Henrik Ohlsson och Marcus Stridsberg :happy2:
BTW: Endre - Kallocain [Robert Nickson remix]
bra låt, som håller..
Gate 42
quote:
Originally posted by Cloudburst
NRJ Extravadans var samma sak för mig. P3 dans hade för mycket "housetrams" enligt mig på den tiden.. :p
Jag låtsades att jag gillade house för att verka tuff på den tiden...
Idag lyssnar jag på house för att jag är tuff ;)
Braxen
joel mull - fruppis
Cloudburst
quote:
Originally posted by Gate 42
Jag låtsades att jag gillade house för att verka tuff på den tiden...
Idag lyssnar jag på house för att jag är tuff ;)
:haha: Haha.. men inget slår NRJ-jinglen!
Extra-extra-extra-extrava-extrava-dance-dance-dance-EXTRAVADANCE!! Sebastian Vought IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX!
:toothless
gurra
quote:
Originally posted by Cloudburst
:haha: Haha.. men inget slår NRJ-jinglen!
Extra-extra-extra-extrava-extrava-dance-dance-dance-EXTRAVADANCE!! Sebastian Vought IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX!
:toothless
såna där är ju bara för roliga :stongue:
Laszlo
quote:
Originally posted by gurra
såna där är ju bara för roliga :stongue:
ja, det förklarar väl varför NRJ lades ner i stort sett hela sverige :)
mr_fisken
Above & Beyond - Live at Extravadance 05-06-2005
Visste inte att NRJ har börjat hosta a&b:rolleyes:
zoric
Luke Chable And The Dirty Fours - Tokyo [Nubreed Remix]
ShyTrance
np: Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
hustler
Jofawe--> Tackar å det grövsta :D
reveal
quote:
Originally posted by Cloudburst
:haha: Haha.. men inget slår NRJ-jinglen!
Extra-extra-extra-extrava-extrava-dance-dance-dance-EXTRAVADANCE!! Sebastian Vought IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX-IN THE MIX!
:toothless
Frågan är om de verkligen tror att den är cool :p
mr_fisken
H.O.T. - House of Trance
I want you to know, if you dont like disc å, welcome to the house of trance... I want you to know, if you dont like techno, welcome to the house trance.