|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 265)
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
Kan väl göra ett inlägg jag med:
Odödlig låt hos mig: The Gift - The 7th Day (M.I.K.E. Remix) :eyespop:
Annars är dessa det jag lyssnar på mest ju nu:
Empire State - Andironda
Soundfiction - Odyessa
Radiate - Crystal Clear (Sonar Methods Mix)
Tilt - 12 (Max Graham Remix)
:cool: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
låt mig gissa: i början sket det sig men sen mot slutet blev mixningen riktigt bra? så skulle det gått för mig i af om jag försökte mixa sunquest - daybreak (massive remix) med leftfield & john lydon - open up (vocal mix) :eek:
just nu:
Nikola Gala - Swing 2 Harmony (Matthew Dekay Remix)
fick skivan av en snubbe som heter Anthony Pappa efter att han avslutade sitt set på Home Club Budapest med den förra helgen. grymt grym är den, jaaa minsann :D |
uhhm, det gick rätt ok i början faktiskt, det som gick illa var att låtarna var matchade & synkade men inte så synkade så att sången passade på sunquest - daybreak (massive remix), det är därför jag hatar hatar vocals ibland
+ lyllo dig, synd bara att matt dekay's remix på swing 2 harmony är kass jämfört med orignalet |
|
|
| Laszlo |
Depeche Mode - It's no good
Alltså...mmmm...den är tidlös.....fortfarande så satans jävla bra...en evig klassiker... |
|
|
| hustler |
Darren Tate Vs. Jono Grant - Let The Light Shine In (Solar System Remix)
JO TACK! |
|
|
| jofawe |
Eric Prydz - Call on me [Patrics Back to 80´s bootleg mix]
:D |
|
|
| ShyTrance |
| Michael Burns - Forwards :crazy: |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
Eric Prydz - Call on me [Patrics Back to 80´s bootleg mix]
:D |
Fy fan vad lågt, jag hade högre tankar om dig än så din retsticka. :D |
|
|
| chjo |
| Simon & Garfunkel - Mrs Robinson :toocool: |
|
|
| Laszlo |
Mauro Picotto - Live @ Palace, Hungary [2004-07-10]
Fan i mig bland det sämsta jag hört...låtvalet är helt okej, men mixningen är inte i den klass som Picotto brukar leverera. Det är rent ut sagt uselt. Verkar som han fick i sig en flaska för mycket champange - hoppas detta inte upprepas på kryssningen för då blir jag mäkta besviken. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
det som gick illa var att låtarna var matchade & synkade men inte så synkade så att sången passade på sunquest - daybreak (massive remix), det är därför jag hatar hatar vocals ibland
|
pricken på i-et :) :toothless
just nu:
Mike Koglin vs DJ Uto - Yoake
har letat som en idiot efter denna i ett halvår, och fick tag på den igår! perfekt att avsluta ett uppfriskande trance set med, kan knappt bärga mig tills jag får chansen :D breaket är SÅ HIMLA FACKING JÄVLA GRYMT så det är inte klokt :nervous: |
|
|
| InoX |
| solarstone å scott bond me red line highway |
|
|
| mellow pleasure |
Statan i gatan vad det svände fett om Nick Warrens mix från Tel Aviv den 29/4-2004. Jag tror att jag vart kär i hur karl blanda och stökade i musikstilar och tempon.
Long time no see !! |
|
|
|
|