|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 330)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Jag har suttit och lyssnat på Above & Beyond Ft/. Andy Moor - Air For Life i över fyra timmar nu. Satte mig på bussen runt 11:55 imorse och satte på mp3spelaren och sen dess har den varit igång.
Grymt härlig låt! |
|
|
| gurra |
| Marco Bailey - Don't Mess The World (Mr. Barth A.K.A Cari Lekebusch Remix) :cool: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by gurra
Marco Bailey - Don't Mess The World (Mr. Barth A.K.A Cari Lekebusch Remix) :cool: |
Fin låt den med. |
|
|
| NooN |
Thomas Datt - Alone
Datt måste ha varit deprimerad när han gjorde den här...
Jag får en så stor ledsamhetskänsla i den :sadgreen: |
|
|
| montana |
| madison avenue - don't call me baby (armin van buuren's scratching stalker dub) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by NooN
Thomas Datt - Alone
Datt måste ha varit deprimerad när han gjorde den här...
Jag får en så stor ledsamhetskänsla i den :sadgreen: |
Jag måste säga att det här är en riktigt härlig låt. Visst, Den är ledsam och så vidare. Men den är riktigt fin, Faktiskt.
Förmodligen var han väl det när han gav namnet på låten också. Men det är en fin remix av Inertia a.k.a. John O'Callaghan. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by zoric
Jag måste säga att det här är en riktigt härlig låt. Visst, Den är ledsam och så vidare. Men den är riktigt fin, Faktiskt.
Förmodligen var han väl det när han gav namnet på låten också. Men det är en fin remix av Inertia a.k.a. John O'Callaghan. |
Mysig låt ja.. :)
btw. Inertia = John O'Callaghan o Neal Scarborough
np: Aly & Fila - Thebes
Helt kär i den här! :crazy: Sommarvibbar! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Mysig låt ja.. :)
btw. Inertia = John O'Callaghan o Neal Scarborough
np: Aly & Fila - Thebes
Helt kär i den här! :crazy: Sommarvibbar! |
Sorry, Glömde bort Neal.
Yeah, Aly & Fila - Thebes - Det här är en av de härligare låtarna jag har hört i livesets. Hörde den för första gången på ett liveset för några veckor sedan. Tror det var på Captured eller Tranceunited eller något sådant..
Grym låt i alla fall. |
|
|
| dj christian |
Vernon - Wonderland (Sven Väth rmx)
en gammal god klassiker. Ni som inte hört checka ut den nu! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by dj christian
Vernon - Wonderland (Sven Väth rmx)
en gammal god klassiker. Ni som inte hört checka ut den nu! |
Faktiskt en riktigt bra låt :) |
|
|
| Laszlo |
| lyssnar inte på något, men jag hör ändå Adagio for strings i huvudet...har suttit och redigerad en kryssningsfilm i två dagar, så jag har hört låtjävlen till leda nu...håll ut, filmen kommer imorgon :) |
|
|
| November |
2 Black - Waves of luv (Noel Sanger Dub)
Smått skön med såna där småkittlingar från breakdance eran :p |
|
|
|
|