|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Josh Wink - Superfreak (Blakkat Acid mix)
|
Josh Wink... lite man lirade hans "Higher state of..." innan man fick reda på vad den genren kallades och sökte sig vidare. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Josh Wink... lite man lirade hans "Higher state of..." innan man fick reda på vad den genren kallades och sökte sig vidare. | Ahh visst va/e den skön... jag sprang å köpte maxin när den hade kommit ut till och med... det var ett tag som jag köpte maxi singlar som fan... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Josh Wink... lite man lirade hans "Higher state of..." innan man fick reda på vad den genren kallades och sökte sig vidare. |
vad kallas genren då? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
vad kallas genren då? |
Hmmm... trance, fick jag reda på av en musikkunnig vän. |
|
|
| reveal |
| hmmm... med "söka sig vidare" trodde jag att du menade att du lämnade den genren som josh wink lirade bakom dig... men om det är trance, så fattar jag inte vad du menar med det ;) |
|
|
| reveal |
hmmm... med "söka sig vidare" trodde jag att du menade att du lämnade den genren som josh wink lirade bakom dig... men om det är trance, så fattar jag inte vad du menar med det ;)
btw, lyssnar på pvds set från okyo i höstas... där jag fick min "for an angel" signerad :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
hmmm... med "söka sig vidare" trodde jag att du menade att du lämnade den genren som josh wink lirade bakom dig... men om det är trance, så fattar jag inte vad du menar med det ;) |
Söka vidare, beyond det kommersiella och fördjupa mig... menade jag. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Josh Wink - Higher state of consciousness är inte trance iallafall...
De är mer acid house då typ... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Josh Wink - Higher state of consciousness är inte trance iallafall...
De är mer acid house då typ... |
Jag sa inte att polaren hade rätt... dock är jag väldigt glad att han inte hade så bra koll på elektronisk musik :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Armin_Van_Buuren_-_A_State_of_Trance-03-01-16 (thx x-dream)
Whoo, äger Armin eller?? :eyes: |
|
|
| Glorie |
Push Vs. Globe - Tranceformation (Push Transcendental Vocal Mix)
A must-have :p
(ja saknar Nyx' musiktips, -snuff) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Armin_Van_Buuren_-_A_State_of_Trance-03-01-16 (thx x-dream)
Whoo, äger Armin eller?? :eyes: |
Ingen fara...Det vart en skön asot....
Just nu lite S.H.O.K.K.-Best_Of_2002_On_Culture_Dance_28-12-2002 |
|
|
|
|