|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 161)
|
View this Thread in Original format
| Zliten |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
:conf: varför skrattar du åt d ?
jag lyssnar på signum - second wave |
Varför jag skrattar?
För jag gillar låten så mycket.. Den får mig helt enkelt att skratta.. Sorry för skrattandet. :tongue3 |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Zliten
Varför jag skrattar?
För jag gillar låten så mycket.. Den får mig helt enkelt att skratta.. Sorry för skrattandet. :tongue3 |
hehe, ok, d e lugnt, skratta på du ;)
jag undrade bara, jag brukar själv inte skratta åt bra låtar :p bara bli glad typ :p
The Prodigy - Voodoo People (Eskimo Remix) skön låt :cool: |
|
|
| zamson |
castelli chus & ceballos - quimera (dub)
Har blivit lite beroende av dom här grapparna - synd att dom inte lirade i måndags :(
whiterussian o lonne ni bör tanka den här låten - ganska proggig (även om d e tribal house) |
|
|
| mjz |
| "darren tate - synergy fall" (tills jag hade kommit halvvägs med att skriva ut titeln) nu blev det "dreas - sonic rush" i stället... svenskt trance... :) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
hehe, ok, d e lugnt, skratta på du ;)
jag undrade bara, jag brukar själv inte skratta åt bra låtar :p bara bli glad typ :p
The Prodigy - Voodoo People (Eskimo Remix) skön låt :cool: |
va bra da.. Då kan vi skratta alla tillsamns.. :haha: |
|
|
| dj_hysterix |
sitter hemma o headbangar till:
Rick Wakeman - Journey to the centre of the earth- /The Battle/The Forest :D
Är typ en från 1974 som är skitcoola, synthen e värsta psykedelisk...man ba (hitta nemo, skölpaddans röst) wooow,, o sen..wooooooow :p |
|
|
| lonne |
01-bedrock-heaven_scent__yunus_guvenen_mix-mns.mp3
Finally ! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by lonne
01-bedrock-heaven_scent__yunus_guvenen_mix-mns.mp3
Finally ! |
japp, äntligen... får höra den om en halvtimme, nån seg typ som heter ennol på hubben som bara laddar upp i 6k/sek, undrar vem det kan va... ;) |
|
|
| reveal |
Choopie & Shmuel - Sunrising [Original Mix] :eyespop:
Hörde nu för första gången på Tiestos skiva som följer med MixMag |
|
|
| montana |
| dido - stoned (deep dish remix) |
|
|
|
|