| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by robstar
Den här e nog värre:
Shakira vs Bee Gees vs Britney - Forever Stayin Alive as a Slave
Hahaha!! Hörde den här om dan, inget ja rekomenderar att ladda ner.
:toothless |
Letade men fann inte... :) Man måste lyssna på riktigt dålig musik ibland, för att verkligen uppskatta det som är bra.. det blir så skarpa kontraster :)
Lyssnar på GU 16 Dave Seaman Capetown. Måste köpa den skivan... |
|
|