| Smekbar |
Kibi Koi - Oji
(låt jag jobbat på nu 10 timmar i sträck, nästan klar, bara lite detaljer som ska fixxas imorron)
Oji betyder för övrigt "prins" på kantonesiska o e ett smeknamn jag fått av en utbytesstudent från honkkong jag lärt känna nyligen :) |
|
|