| keddo |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Paul Van Dyk Live - Live 2004-07-03 @ Sensation White (idt radio)
började ju riktigt bra!!! |
gillar fan inte paul van dyks "nya" stil, tycker han borde stanna i sitt gammla vanliga, typ som 99 och 02 :D Tycker inte alls de passar paul van dyk med de lite snabbare hårdare han spelar nu, dessutom så låter de inte speciellt bra. :whip: |
|
|