Nu tittar jag på Superbowl och lyssnar på Mirco de Govia - Aura Indigo från hans Chronoscale-album.
Braxen
Martin Solveig - Rejection
Grym producent å grymt grym DJ, plocka upp honom till kalla Sverige ASAP plz :crazy:
montana
evolution - can't stop the feeling (sasha's piano dub)
från 1991, riktigt fet
K-PAXian
Enigma - I Love You... I'll Kill You
Enigmas musik är genialisk och erotisk.
Michael Cretu är ett musikaliskt geni. Så är det bara. Allt med Enigma är bara... gudomligt bra... för många olika humör och stunder. ;)
fe_maLe
Sander Kleinenberg @ Avalon, LA NYE 05
montana
Pocket Rocket - Shore Thing
mart sa åt mig för några dagar sen att det fanns en ny låt ute av nån akt som heter Hi-Tack som heter Say Say Say som har nästan samma chordprogression som hans låt. ren slump igentligen men det är grymt. mart gjorde sin låt i januari förra året och hi-tack's låt blev släppt sent detta år.
Braxen
Om vi snackar Hi-Tack så lägg den å kliv på 'Jaxson - Baby' iställe (y) ... dagens tips .. lr nått
NP. 50Cent - In Da Club (Monster Rmx)
montana
jojo, jaxson - respect epn är guld, boomer på forumet har ju Dirty (remixen på dirty diana) som signaturlåt mer eller mindre när han har lirat för COR.
Braxen
Ah den funkar oxo ..
NP. En Apelsin - Stockholms Finest (a.k.a En Stav I Silver) .. ni kasnke sett reklamen på tv ? ;) www.stockholmsfinest.se .. nu väntar kudden ..
hustler
quote:
Originally posted by Braxen
Om vi snackar Hi-Tack så lägg den å kliv på 'Jaxson - Baby' iställe (y) ... dagens tips .. lr nått
NP. 50Cent - In Da Club (Monster Rmx)
SKICKA :)
Om polaren inte misstycker..
Edit: NP Be Without You (Moto Blanco Vocal Mix) Mary J Blige 8.43