|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 340)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by zoric
Ok. Fortsätt lyssna på åskan för jag har fan hört en riktigt härlig låt på kvällens episod av Yaz's Synthology.
T4L - Moonwalk
Det är nog en av de härligaste padarna jag har hört på riktigt länge! |
Du berättar om en grym låt, samtidigt ber du mig fortsätta lyssna på åskvädret... tack :toothless
np: Ferry Corsten - World Tour Tokyo |
|
|
| Gate 42 |
Marco V - Website Session 2005 June
Andra låten, 'Marco V - Second Bite (Album Extended Mix)' var bra jävla nice. Börjar se fram emot det nya albumet som ska komma i år.
Går att lyssna på från hans hemsa: http://www.marcov.nl |
|
|
| Laszlo |
Jay-Z & Beyonce - Bonnie & Clyde '03
mmmm...minnen.... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Du berättar om en grym låt, samtidigt ber du mig fortsätta lyssna på åskvädret... tack :toothless
np: Ferry Corsten - World Tour Tokyo |
Hehe. Det är sant. Igårkväll lyssnade jag på Yaz - Synthology 006 på ETN. Det gör jag nu med, Det var faktiskt ett riktigt bra set :D |
|
|
| hustler |
Lyssnar på ett jävla hopkok, nämligen
Danni Tenaglia Vs. Ritmo Dynamic Vs. Laurent Wolf - Music Is The Answer Vs. Calinda Vs. Saxo
Den var grym! |
|
|
| zoric |
Just nu > Mayday 2005 - Ferry Corsten Live 30-04-2005
Det bästa i setet:
01. Ferry Corsten vs The Thrillseekers - Sublime (Thrillseekers Remix)
02. Ferry Corsten - I Love You
03. Moonman - Galaxia 2005
04. F.B. ft. Edun - Who's Knocking? (Ferry Corsten Remix):eyespop: :eyespop: |
|
|
| gurra |
| daft punk - technologic :cool: |
|
|
| dj christian |
| paul oakenfold - presents another world compilationen |
|
|
| gurra |
| Junior Jack - Stupidisco :cool: :cool: |
|
|
| zoric |
F.B. Feat. Edun - Who's Knocking? [Ferry Corsten Remix]
Jag har hört den här låten förut i Ferry Corstens livesets men jag har aldrig liksom lyssnat noggrannare på den för att verkligen sätta mig in i låten. Har för mig att någon skrev samma sak om en annan låt här i det här forumet, Men det är faktiskt sant - Man/Jag måste sätta mig in i låten för att verkligen höra om det är något verkligt bra. |
|
|
| Gate 42 |
Coburn - We Interrupt This Program (Einmusik Remix)
^ Fy satan va phonky den är :crazy: |
|
|
| zoric |
Deepwide - Canyon och Tektonik - Shine [DBA Remix]
Dramatiska låtar, Härliga! |
|
|
|
|