| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Är det bara jag som tycker vocalsen låter som om dom kunde kommit från en PvD-låt?
|
Armin är Gud, i all ära, men när jag hörde Shivers första gången tyckte jag att vocalsen var ivägen.
Ska ge den en chans till och se vad jag tycker efter det...
*downloading* |
|
|