| montana |
dons - pump up the jam (gian's crowd is jumping mix)
från roger sanchez - live @ queen club, paris 2005-06-04
fattar inte hur denna blev så stor bland alla housedj's originalet (och dons remake) definerade ost och denna remix är ju ostigare än originalet, men go är den, lite bra retrovibe
| quote: | Originally posted by NooN
Bättre än originalet iaf :rolleyes:
|
originalet är så ruskigt dåligt ja, vad tänkte banglater med den där vocodern? |
|
|