Originally posted by Nyx
bra låt..tycker iof att trilogie är bättre! :)
Vill ha det setet...uploada det nånstans! ;)
Jag håller på att ladda upp det till swe_trance ftp så du kan få tag på det den vägen...
Nyx
quote:
Originally posted by x-dream
Jag håller på att ladda upp det till swe_trance ftp så du kan få tag på det den vägen...
tackar..jag satt & lyssnade på det setet häromdan när dem körde det på Sunshine Live..
de lirade bl.a. klassikern "acid air raid" & en promoversion av asys nya låt! :D
dbl
madonna - Die another day :)
hel ball låt
Treo
Vimana - We Came ahh, så underbar.. sen blir det Solar stone - Solar coaster
-Treo-
MiB
code:
Sonorous - Protonic (Ronski Speed Remix)
Airbase - Genie
Mirco De Govia - Things that Matter (Kyau Vs Albert Remix)