|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 227)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| System F - Out Of The Blue albumet :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by chjo
Mkt vackert spår där Glorie!!
|
Yaaay :D
nu äre The Underdog Project - Saturday night som går het :D riktig sommarlåt! |
|
|
| Amnezia |
leta igenom lite mp3skivor å hitta lite låtar man typ glömt bort...
PvD - nothing but you (pvd original) najs...;)
:) |
|
|
| Glorie |
armin van buuren-fruit and passion (armin van buuren downtempo mix)
från albumet: Trancelations :) soft värre.
denhär skulle till och med min mamma gilla.. men vad är det originallåten heter? jag blir galen! när ja inte kommer på... |
|
|
| Amnezia |
har oxå en låt mamma gillar...:p :p
fast e visserligen house..men av bästa klass:cool:
Shapeshifters - Lola's theme.......<< kommer bli huuge i sommar:cool: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Ghostland - Guide Me God (paul van dyk remix)
köpte vinylen i tyskland igår, har inte varit så lycklig sen dagen jag joinade TA :tongue2 |
även om den är typ en 99% kopia på nothing but you med några ändringar + sinead o connor acapella på ?
och japp, amnezia, shapeshifters - lola's theme kommer bli enormt stor i sommar, lika stor som spiller - groovejet blev
men iaf just nu , morgan king - i'm free (original "la serrana" mix) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
även om den är typ en 99% kopia på nothing but you med några ändringar + sinead o connor acapella på ?
|
Guide Me God gjordes mer än ett halvår innan Nothing But You, dessutom hör man liknelser i andra låtar också (t.o.m från Out There And Back) ;)
min alltime most wanted vinyl Sunstar - Balearic Desire är jag dock fortfarande på jakt efter :o
EDIT: ojsan troode detta var "senaste inhandlade skivor" topicen :toothless |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Guide Me God gjordes mer än ett halvår innan Nothing But You, dessutom hör man liknelser i andra låtar också (t.o.m från Out There And Back) ;)
|
det är ändå pvd som producera/remixa båda och liknelsen mellan dom är slående, (och ja, jag vet att paul använder samma perc & kick sen for an angel 98, men det har inte saken och göra) |
|
|
| CJ InterCity |
jo absolut, liknelserna är slående. och i mitt tycke är båda underbara låtar. :)
Jag har redan Nothing But You på vinyl sedan ett bra tag så nu var det dags för lite variation, även om det inte blir mycket variation ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sitter & går igenom lite musik... techno just nu...
Dj Amok - Behind The Madness Snacka om mangeltechno !!!
Dj Rush - Get On Up (Chris Liebing Mix) Den här har man ju hört på ett par fester...
Dj Amok - Pump Får mig att tänka på Valborgskryssen av nån anledning... min hytt hade fönster alldeles ovanför DJn på stora golvet, somnade till mangel runt 07:00... *proppar i*
Henrik B - Sonachine Yes... den här hörde jag under Picottos set när han var på München.. minns han gjorde rätt rolig gest till ett speciellt ljud i låten :D
Får nog sänka lite så inte grannarna mördar mig :p |
|
|
| CJ InterCity |
lyssnar just på en polare som mixar hemma i sovrummet och jag lyssnar online :D just nu kör han en whitelabel utan namn på så vi vet inte vad det är.
men det går typ så här "I just can't believe all the things people say, why must I deal with this every f*cking day?" asgrym låt :crazy: :crazy: |
|
|
| kickthebase |
| whiteroom - whiteroom over and over and over again. |
|
|
|
|