den allra sista sändningen av P3 Klubb :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
NooN
Just nu sitter jag framför en laptop, fast i en studentkorridor i Luleå. Lagom bra.
Coldplay - Talk
zoric
Enigma - Boum Boum [Chicane Club Version]
Cloudburst
:D
DjAviander
Hakan Lidbo - Pornology
Ja..? Lagom porrig techno-house-ish. Den släpande basgången är, ja, intressant.
Fet låt i övrigt :tongue2
Gate 42
Huggotron & The Mighty Quark - Zoo 67 (Remix) [Jackit]
FET!
zoric
Chicane - The Drive Home
Braxen
Shannon - Give Me Tonite
Yazoo - Situations <- vill ha prydz mixen :crazy:
lacksesepsotygh
quote:
Originally posted by NooN
Just nu sitter jag framför en laptop, fast i en studentkorridor i Luleå. Lagom bra.
Coldplay - Talk
börjat studera i norr? :O
ArcticBeach
Håkan Hellström - Klubbland, riktigt bra låt :)
Laszlo
Är uppe med tuppen idag, verkar som jag lyckats vända tillbaka på dygnet trots allt :) Mycket saker att fixa, renskriver ett arbete och dunkar skallen till 08.01.2006 - Essential Mix - Francois K.mp3