| Laszlo |
AvB @ Nature One 2006
soooo booooring...*gäsp* Har ännu inte spelats någon låt som jag verkligen fattat tycke för. Det är en annan sak när man väl står på golvet, but still...Som Braxen sa - det mesta låter likadant. :sadgreen: Nåja, blir nog en bra kryssning ändå :) |
|
|