|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 264)
|
View this Thread in Original format
| Cube |
Just nu sitter jag här på lektion och lyssnar på DI.FMs DJ-Mixes kanal som spelar: 3d Progressive - Txitxarro CD3, grymt flow faktiskt :D
Kör med mina Sony-V700 på skolan ;D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by benni
jag lyssnar på ett av Sashas bästa live mix (imo)
Sasha - Live at Privilege, manumission (Ibiza) 4 augusti 2002
så skön :crazy: |
Är det i det setet han spelar iio - at the end (the scumfrog remix)? |
|
|
| RebeL9 |
Li Kwan - Point Zero (The Digital Blonde remix)
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!!! BÄSTA REMIXEN PÅ POINT ZERO!!!!!!!
Väntat i över ett år på denna.
11 minuter ren orgasm. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Li Kwan - Point Zero (The Digital Blonde remix)
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!!! BÄSTA REMIXEN PÅ POINT ZERO!!!!!!!
Väntat i över ett år på denna.
11 minuter ren orgasm. |
Upp på steves äfftäpää or stfu :D |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Li Kwan - Point Zero (The Digital Blonde remix)
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!!! BÄSTA REMIXEN PÅ POINT ZERO!!!!!!!
Väntat i över ett år på denna.
11 minuter ren orgasm. |
såg Point Zero vinylen igår men köpte en annan instället... ung och dum e jag... speciellt dum :rolleyes:
just nu:
Scooter - Shake That (Original)
som sagt... ung o dum e jag :toothless |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
såg Point Zero vinylen igår men köpte en annan instället... ung och dum e jag... speciellt dum :rolleyes:
just nu:
Scooter - Shake That (Original)
som sagt... ung o dum e jag :toothless |
det är lugnt. ingen större förlust eftersom Digital Blonderemixen inte är med på någon av de två tolvorna som släpptes på Dareyproduction.
Århundradets skandal. :whip: :whip: :whip: |
|
|
| CJ InterCity |
| remix vinylen var inte så tokig ändå;) |
|
|
| InoX |
Mauro Picotto & Riccardo Ferri - Rectangle
Gött mos såhär på morgonkvisten |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Li Kwan - Point Zero (The Digital Blonde remix)
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!!! BÄSTA REMIXEN PÅ POINT ZERO!!!!!!!
Väntat i över ett år på denna.
11 minuter ren orgasm. |
Ja snälla bjud till nu din tease! |
|
|
| montana |
en liten skitkass mix som jag knopa ihop i traktor, tracklist
01. spooky - schmoo (underworld mix)
02. sunquest - daybreak (massive remix)
03. leftfield & john lydon - open up (vocal mix)
04. steve angello - voices (eric prydz remix)
05. dido - all you want (rio klein remix)
06. kim sanders - food for thought (humate dub)
07. the beloved - sweet harmony (kosmas epsilon & zorz remix)
08. mint royale - blue song (atfc dub)
09. futureshock - prides paranoia (eric prydz remix)
10. sultan & the greek - rezin (valentino remix)
11. leann rimes - suddenly (riva dub)
12. narcotic thrust - i like it (tom mangan remix)
13. art of trance - easter island (cygnus x remix)
14. sirocco - destination |
|
|
| CJ InterCity |
låt mig gissa: i början sket det sig men sen mot slutet blev mixningen riktigt bra? så skulle det gått för mig i af om jag försökte mixa sunquest - daybreak (massive remix) med leftfield & john lydon - open up (vocal mix) :eek:
just nu:
Nikola Gala - Swing 2 Harmony (Matthew Dekay Remix)
fick skivan av en snubbe som heter Anthony Pappa efter att han avslutade sitt set på Home Club Budapest med den förra helgen. grymt grym är den, jaaa minsann :D |
|
|
|
|