|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 437)
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
Leftfield - Dusted
lol @ ShyTrance sig. :wtf: |
|
|
| Teddy Bastard |
| Ozgur Can & Schossow - Blarblarmomstret (Leon Bolier Remix) |
|
|
| montana |
| azior - sunset at myvatn (subsphere mix) |
|
|
| NooN |
| Nu när man känner sig nere får det bli Thomas Datt - Alone. |
|
|
| zoric |
| Westbam - Wizards of The Sonic |
|
|
| RebeL9 |
BT - Live at Essential Mix 1995-09-24
otroligt nice set av BT och ett otroligt fint intro när han kör det filmiska introt från filmen Heaven & Earth.
kul att notera hur Pete Tong presenterar BT ("a guy called BT") :)
på den tiden var han inte speciellt i klubbscenen på denna sidan atlanten. |
|
|
| zoric |
Adam White - Ultimate Rush Vol 3
Jag gillar verkligen Adam White. |
|
|
| Christian Ö. |
! Jag lyssnar på ett gammalt NRJ extravadance program som jag har inspelat på ett kasettband. Sebastian lirarde ju rikgit rikgit grym house på den tiden, säkert 6-7 år gammalt band jag lyssnar på just nu...
Lyssnade någon annan från SWETA på NRJ extravadance?
Fan det är riktigt kul att lyssna på musiken som la grunderna till det man lyssnar på idag, väcker roliga gamla minnen när man va liten och "tvingade" att sitta uppe till 24 på lördagskvällarna för att lyssna färdigt på varje program av Extravadance:D Sen när klockan var tolv så somnade man nästan innan man hunnit till sängen men det var så jäävla bra så man tvingade sig verkligen:D Kommer även ihåg hur sur man blev när han först sända från 21-24 men sedan ändrade tiden till 22-24 och man fick lyssna 1h mindre:p
Btw, någon som vet var man kan få tag på fler extravadance avsnitt?
PS.
Kan rippa mitt, rätt dålig kvalité och brusigt ibland men kul att höra om någon vill... |
|
|
| DjAviander |
Masters & Nickson feat. Justine Suissa - Out there (5th Dimension)
Fonkar efter en skoldag på en måndag verkligen :) |
|
|
| zoric |
| Mirco de Govia - Aura Indigo |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
! Jag lyssnar på ett gammalt NRJ extravadance program som jag har inspelat på ett kasettband. Sebastian lirarde ju rikgit rikgit grym house på den tiden, säkert 6-7 år gammalt band jag lyssnar på just nu...
Lyssnade någon annan från SWETA på NRJ extravadance?
Fan det är riktigt kul att lyssna på musiken som la grunderna till det man lyssnar på idag, väcker roliga gamla minnen när man va liten och "tvingade" att sitta uppe till 24 på lördagskvällarna för att lyssna färdigt på varje program av Extravadance:D Sen när klockan var tolv så somnade man nästan innan man hunnit till sängen men det var så jäävla bra så man tvingade sig verkligen:D Kommer även ihåg hur sur man blev när han först sända från 21-24 men sedan ändrade tiden till 22-24 och man fick lyssna 1h mindre:p
Btw, någon som vet var man kan få tag på fler extravadance avsnitt?
PS.
Kan rippa mitt, rätt dålig kvalité och brusigt ibland men kul att höra om någon vill... |
Skulle gärna lyssna, om du orkar.. |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
! Jag lyssnar på ett gammalt NRJ extravadance program som jag har inspelat på ett kasettband. Sebastian lirarde ju rikgit rikgit grym house på den tiden, säkert 6-7 år gammalt band jag lyssnar på just nu...
Lyssnade någon annan från SWETA på NRJ extravadance?
Fan det är riktigt kul att lyssna på musiken som la grunderna till det man lyssnar på idag, väcker roliga gamla minnen när man va liten och "tvingade" att sitta uppe till 24 på lördagskvällarna för att lyssna färdigt på varje program av Extravadance:D Sen när klockan var tolv så somnade man nästan innan man hunnit till sängen men det var så jäävla bra så man tvingade sig verkligen:D Kommer även ihåg hur sur man blev när han först sända från 21-24 men sedan ändrade tiden till 22-24 och man fick lyssna 1h mindre:p
Btw, någon som vet var man kan få tag på fler extravadance avsnitt?
PS.
Kan rippa mitt, rätt dålig kvalité och brusigt ibland men kul att höra om någon vill... |
min brorsa har några avsnitt på kasett också typ lika gamla som dina :p |
|
|
|
|