|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| NooN |
Rank 1 - Symsonic
Skön platta :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by NooN
Rank 1 - Symsonic
Skön platta :D |
ja det e den faktiskt
lyssnar på: 09_such_is_life_(sunday_afternoon_rework)
rå skön remix :) |
|
|
| Nyx |
Adam & Glund - Ready To (Mass In Orbit Mix)
Adam & Glund - Ready To (DJ Overdog Mix)
äntligen en riktigt fet hardtrancevinyl..bastrumman i overdog mixen är inte lite fet..hela stället vibrerar när jag pumpar ut den med maxad bas! ;) |
|
|
| x-dream |
Får aldrig nog av techno...:disbelief
01-speedy_j_and_adam_beyer_-_sjab
Ruskigt bra kombination av två sköna killar imo... |
|
|
| Mario_GX |
| vilket program laddar ni ner låtar ifrån? har testat ett antal olika program men blir inte nöjd me något av de =/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
vilket program laddar ni ner låtar ifrån? har testat ett antal olika program men blir inte nöjd me något av de =/ |
DC++
ancient.myftp.org hubben rockar som satan vad gäller fart och saker man hittar...
och OLDoMiNiON.kicks-ass.net många användare och nästan bara användare med musik inom den elektroniska genren... har vart OP där en gång i tiden... :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
DC++
ancient.myftp.org hubben rockar som satan vad gäller fart och saker man hittar...
och OLDoMiNiON.kicks-ass.net många användare och nästan bara användare med musik inom den elektroniska genren... har vart OP där en gång i tiden... :) |
jag var också op i den huben . fast bara i två timmar :D dom var några män kort och frågade mig |
|
|
| NooN |
wtf :wtf:, man får inte snacka fildelning ju! :eyes:
va-trance_aug_2003-mixed_by_zamson
Känner för lite progg ikväll :) |
|
|
| Mario_GX |
här kommer en otroligt skön låt.
Svenson & Gielen - Beachbreeze (Green Court Mix) |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
DC++
ancient.myftp.org hubben rockar som satan vad gäller fart och saker man hittar...
och OLDoMiNiON.kicks-ass.net många användare och nästan bara användare med musik inom den elektroniska genren... har vart OP där en gång i tiden... :) |
man tackar för tipsen, de va bra hubbar men ja kom inte på en av dom.
ancient.myftp.org kunde ja inte komma in på, det står bara
[09:19] <-A][S-> YHub version: Beta 0.386f written by Yoshi.
[09:19] <-A][S-> Current user count: 1113 after 12:16:54 uptime
[09:19] <-A][S-> Your ISP/IP isn't allowed on this hub.
du kände någon op där eller? vore schysst ifall du kunde kontakta han, ja vet inte varför ja inte kommer in, kan inte vara bannad ialla fall, har aldrig besökt den adressen innan.
tack för den andra adressen ialla fall :) |
|
|
| MiB |
| Sarah Mclahlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Mix) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
man tackar för tipsen, de va bra hubbar men ja kom inte på en av dom.
ancient.myftp.org kunde ja inte komma in på, det står bara
[09:19] <-A][S-> YHub version: Beta 0.386f written by Yoshi.
[09:19] <-A][S-> Current user count: 1113 after 12:16:54 uptime
[09:19] <-A][S-> Your ISP/IP isn't allowed on this hub.
du kände någon op där eller? vore schysst ifall du kunde kontakta han, ja vet inte varför ja inte kommer in, kan inte vara bannad ialla fall, har aldrig besökt den adressen innan.
tack för den andra adressen ialla fall :) |
Det ä'r med största sannloikhet en "BBB hub" asså bara 10mbitare or higher allowed...
håll er till låtar i denna tråd! :p |
|
|
|
|