| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Nyx
Derb - Attack / D.F.C.
D.F.C. är lite skum men Attack är riktigt fet! :thepirate |
Är det något nytt från Derb??? En av mina absoluta hardtrance favoriter. Har inte hört något nytt av de sedan "This is Derb" i somras... |
|
|