| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
:crazy: Dj Irish Assorted Hardtrance 5 på DI :D (första gången ja hööör) weeeeeeeee |
jag lyssnade ofta på DI's hardtrancekanal för ett tag sen..men jag blev less när de körde samma låtar om och om igen..ska tuna in nån gång och se vad de lirar nuförtiden. :)
| quote: | Originally posted by Glorie
(vad tycker ni om denna låt? :) Panjabi MC - Mundian To Bach Ke :) sååå jälaaaa naaaaaaajz.. hohoho :D) |
kul låt..han sjunger på svenska emellanåt har jag märkt..
"hon é, hon é, hoj..mötte jag en bonde.." :toothless
_____________________________________________
Nu lyssnar jag på Secret Hero - Control (Christian Varela's Acid Madrid Mix) [Stay Up Forever Remixes 06]
Helskön acidlåt med bubblande tb303-sound! (LYSSNA) |
|
|