| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Axetázis a Palaceban vol. 3 - Mixed by Sterbinszky.
Grymt fet tribalhouse-mix.... |
finns en låt på den skivan av Antoine Clamaran, minns ej vilken.... DEN ÄGDE SÅ JÄVLA STORT när Sterby spela den på Palace förra året! en sån där feeling man inte får på varje fest :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
just nu:
Delerium - Silence 2004 (above & beyond remix)
^^ trodde inte det var möjligt, men dom slog tiesto's remix :wtf: |
|
|