| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Vizay
tjae latin kings kan väl va rätt ok....har för mig att dom står för rätt bra saker...ere inte så? :)
|
Javisst! Och sen har dom störtskön humor i sina texter. Plus feta beats. Annars tycker jag svensk hiphop i regel suger.
Just nu lyssnar jag på :
| quote: | Originally posted by X-Dream
01-impulz_sessions_-_02_jon_00_fleming
Gruppen som släppte denna kan ju inte stave....
|
Gruppen kan heller inte kalendern för det här setet kan bara inte vara från i år. |
|
|