|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Gouryella - Gouryella, singeln för 5 spänn ni vet :p
sjuk bra låt, men det visste ni också ;) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Fred_Numf_-_Nightlife_(IDT_Radio)-12-19-CABLE-2002 |
Lyssnar på det här setet nu. Galet bra! |
|
|
| Vizay |
Way Out West feat. Tricia lee Kelshall - Mindcircus
ahhh pianot e ju för underbart....gudomligt.....finner inga ord....resten av låten e gudomlig den med :D
btw. reveal walhalla e bättre ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
btw. reveal walhalla e bättre ;) |
håller med!
walhalla är bäst, sen kommer gouryella, sen vet jag inte :) ligaya var ju lite av en besvikelse iaf... |
|
|
| RebeL9 |
| eh... Gouryella - Gouryella är lätt den bästa Gouryellalåten. Walhalla originalet är i mitt tycke inget speciellt. Det var först efter att Armin remixat den som den fick sin status värderad i Guld. |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Connector
Nyx
Måste säga att du har en mycket bra musiksmak!
Just nu: George Acosta - The Reaper (Marc La Cruz Lost In Tibet Remix)
mörkt och hårt... precis som det ska vara! |
Hard trance äger..tyvärr inte många i SweTA fattat det ännu! :crazy:
The Reaper är för jäkla skön..det är uppföljaren till "Emotions" som är en av mina absoluta favoriter!
|
|
|
| lonne |
Lyssnar på en sommarskiva så här innan jul.
Armin van Buuren 004-Transparance CD 1 |
|
|
| reveal |
| System F - Exhale - julmusik när den är som bäst :stongue: |
|
|
| x-dream |
Benjamin Bates - Live at innercity 2002
Ett av dom bättre seten på sista tiden....:) :) |
|
|
| Glorie |
Nyx
wow...cooooolt....ja trodde aldrig du skulle gilla noemi-låten :) har inte hört clan dj-mixen..vill höra som tusan alltså :)
jippieee....samples...vore kanoners :) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Glorie
Tranceaktivist, javisst |
hehe, vad är du emot? bort med technoturkarna? bättre trance till folket? :rolleyes: :toothless
(absolut inget illa menat glorie, jag bara undrar;)) |
|
|
| MiB |
Innercity_2002_-_DJ_Tiesto-Live-READ_NFO-CABLE-12-22-2002-XDS
första låten.. helt ok.. låter som en tiesto mix.. |
|
|
|
|