| Braxen |
| quote: | Originally posted by Gate 42
^ Är väl knappast Angello som gjort den? Är väl bara en korsning mellan en av hans låtar och Metallica's?
Sjukt jävla dålig är den i alla fall. Fy för sådana bootlegs :whip: |
Det är en bootleg med 'Morillo, Nunez & Romero - Dancin' .. och metallicas 'Enter Sandman' .. dom körd eju den i sin essentialmix i höstas (så jag antar att det är dom som gjort den ..) med d korrekta namnet
Morillo, Romero & Nunez - Dancin (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty) .. eller nått sånt .. å den e tuung :D |
|
|