|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 276)
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
Rune - Calabria (Original mix)
Najs svängig house! |
|
|
| jeremy1984 |
np: Johan Gielen - Flash
Låter mest som ett ganska dåligt försök att efterlikna Flight 643 faktiskt.. :rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)
har gått på repeat i hela vägen hem från köpenhamn inatt, och nu går den igen :D vilken melodi... vilka vocals... magnifikt utan like!!:wtf: |
|
|
| K-PAXian |
Just nu...
Tilt - Twelve (Original Mix)
och sen...
Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
och sen...
Tilt - Twelve (Orkidea Remix)
:stongue: :tongue2 |
|
|
| DjAviander |
Ted Gärdestad - Sol, Vind och Vatten tätt följt av,
Ted Gärdestad - Ge en sol åt Jordens barn .. :happy2: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Ted Gärdestad - Sol, Vind och Vatten tätt följt av,
Ted Gärdestad - Ge en sol åt Jordens barn .. :happy2: |
Okej samma genre som mig då...
Lyssnar på detta http://liquidsunsets.mine.nu:8000
ja lite shranz med andra ord... eller mer känt som mangeltechno
"DJ Rush Live at - I Love Techno 2004" |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej samma genre som mig då...
Lyssnar på detta http://liquidsunsets.mine.nu:8000
ja lite shranz med andra ord... eller mer känt som mangeltechno
"DJ Rush Live at - I Love Techno 2004" |
Shranz = Blä, Mangel = :crazy:
Den enda Schranzen jag har hört är Chris Liebling - The Real Schranz part 1.. Hans äckliga "krypande" bastrumma gör så att jag mår dåligt :sadgreen: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
"DJ Rush Live at - I Love Techno 2004" |
Trodde först du menade Christian Rusch... vafan tänkte jag, han kör ju inte techno :rolleyes: sen såg jag att det var inte Rusch utan Rush :toothless
just nu:
Perry O'Neil - Wave Force (Özgür Can Remix) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Shranz = Blä, Mangel = :crazy:
Den enda Schranzen jag har hört är Chris Liebling - The Real Schranz part 1.. Hans äckliga "krypande" bastrumma gör så att jag mår dåligt :sadgreen: |
hmm...inget jag hört men Liebing är ju inte direkt känd för att vara någon schranzkung. Är det schranz du vill ha så är det Rush, Andreas Kremer, Sven Wittekind, Robert Natus, Boris S och grabbarna som gäller... |
|
|
| ShyTrance |
| Ernesto vs. Bastian - Stop 9.5 (Phynn mix) |
|
|
|
|