| SMC |
| quote: | Originally posted by n0bben
Nya plattan verkar inte riktigt lika vass tycker jag, men den känns helt klart som en värdig uppföljare. "I Still Remember" är väldigt, väldigt bra, skivans överlägset bästa. Väldigt välproducerad. |
Låter bra. Hoppas på en REMIXED denna gång också. : ] |
|
|