|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 289)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
| iiO - Runaway (Frank Bailey Mix) :cool: |
|
|
| jeremy1984 |
np: SPECIAL! Armin van Buuren - A State of Trance 183
http://sf.ets-global.org:80/stream/2003
Litet special-avsnitt på ETN den här gången :) Sen är det ingen mer ASOT planerad... men tydligen har vissa andra kanaler visat intresse för showen iaf :)
EDIT: Nu vart det slut :p |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Litet special-avsnitt på ETN den här gången :) Sen är det ingen mer ASOT planerad... |
jag tyckte Armin sa att det blir ASOT igen nästa vecka?
just nu
Ridgewalkers - Find (Kyau vs Albert Remix) tune! :cool: |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag tyckte Armin sa att det blir ASOT igen nästa vecka?
just nu
Ridgewalkers - Find (Kyau vs Albert Remix) tune! :cool: |
Det missade jag isåfall!? :eek:
Har bara hört att ingen kanal tagit över showen än.. men vore grymt kul om den fortsatte tycket jag :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Det missade jag isåfall!? :eek:
Har bara hört att ingen kanal tagit över showen än.. men vore grymt kul om den fortsatte tycket jag :) |
jag tyckte han sa det i af, men kan ha fel... fast det vore såklart illa om jag inte förstod vad Armin sa, nu när han äntligen snackade engelska :toothless
just nu
Coca & Villa - La Noche (D formation Remix)
underbar guitar-house :crazy: |
|
|
| mellow pleasure |
Sasha - Live @ Aria, Montreal 07.08.2004
4 timmar skön njutning !! Ingen reklam eller ngt !! |
|
|
| Laszlo |
Nathan Fake - The Sky Was Pink [James Holden Remix]
Den är ju heeelt outtröttlig....så sjukt jävla bra så det finns inte....detta är en nio minuter och tjugotre sekunder lång musikalisk orgams - från början till slut. Ett snugskigt välrproducerad progressivt mästerverk. Lite laidback men ändå kopiöst drivande. Helt makalöst. Måste vara en av årtiondes absolut bästa produktioner....
Jag ska ta och krypa tillbaka till min egna lilla värld med James Holden och de rosa fluffiga molnen, sluta ögonen och bara drömma...mmmm....jag ryser...
puss på er |
|
|
| Jeremy H |
np: Jan Johnston & Serge Devant - Transparent (original mix)
Myyyyyyyyysig låt..:eek: |
|
|
| CJ InterCity |
ASOT BABY, ASOT!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
man inser hur mycket man älskar något först när man förlorar det... när det sedan återvänder blir man lycklig som en 5 åring på julafton :D |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nathan Fake - The Sky Was Pink [James Holden Remix]
Den är ju heeelt outtröttlig....så sjukt jävla bra så det finns inte....detta är en nio minuter och tjugotre sekunder lång musikalisk orgams - från början till slut. Ett snugskigt välrproducerad progressivt mästerverk. Lite laidback men ändå kopiöst drivande. Helt makalöst. Måste vara en av årtiondes absolut bästa produktioner....
Jag ska ta och krypa tillbaka till min egna lilla värld med James Holden och de rosa fluffiga molnen, sluta ögonen och bara drömma...mmmm....jag ryser...
|
Kunde inte ha sagt det bättre själv :)
Just nu ligger Plastic Boy - Silver Bath på Mp3:n
*ryser av välbehag* |
|
|
| lonne |
son kite-let us be ( vibrasphere remix )
Jävla tryck i denna låt!! |
|
|
|
|